Följ
Cajsa Ottesjö
Cajsa Ottesjö
Dept. of Philosophy, Linguistics and Theory of Science, Gothenburg University, Sweden
Verifierad e-postadress på gu.se
Titel
Citeras av
Citeras av
År
The Spoken Language Corpus at the Department of Linguistics, Göteborg University.
J Allwood, M Björnberg, L Grönqvist, E Ahlsén, C Ottesjö
Forum: Qualitative social research 1 (3), 2000
502000
Göteborg transcription standard
J Nivre, J Allwood, L Grönqvist, M Gunnarsson, E Ahlsén, H Vappula, ...
Version 6, 38, 1999
351999
Participation and enjoyment in play with a robot between children with cerebral palsy who use AAC and their peers
UM Ferm, BK Claesson, C Ottesjö, S Ericsson
Augmentative and Alternative Communication 31 (2), 108-123, 2015
272015
Children’s agency in creating and maintaining language policy in practice in two “language profile” preschools in Sweden
S Boyd, L Huss, C Ottesjö
Multilingua 36 (4), 501-531, 2017
252017
Göteborg Transcription Standard v6. 4
J Nivre, J Allwood, L Grönqvist, M Gunnarsson, E Ahlsén, H Vappula, ...
Department of Linguistics, Göteborg University, 2004
242004
Så som diskursmarkör
C Ottesjö, J Lindström
Språk & Stil 15, 85-127, 2006
192006
The spoken language corpus at the Linguistics Department, Göteborg University
J Allwood, L Grönqvist, M Björnberg, E Ahlsen, C Ottesjö
Forum Qualitative Sozialforschung/Forum: Qualitative Social Research 1 (3), 2000
192000
Att fortsätta och att återgå. Studier i koherensskapande praktiker i vardagliga flerpersonssamtal
C Ottesjö
172006
Lekbot: A talking and playing robot for children with disabilities
P Ljunglöf, B Claesson, IM Müller, S Ericsson, C Ottesjö, A Berman, ...
Proceedings of the Second Workshop on Speech and Language Processing for …, 2011
142011
Iallafall som diskursmarkör
C Ottesjö
Samtal och grammatik. Studier i svenskt samtalssprak, 201-229, 2005
122005
Adult monolingual policy becomes children’s bilingual practice: Code-alternation among children and staff in an English-medium preschool in Sweden
S Boyd, C Ottesjö
21st Century Pre-school Bilingual Education, 29-46, 2020
102020
Gothenburg Transcription Standard 6.4
J Nivre, J Allwood, L Grönqvit, M Gunnarsson, E Ahlsén, H Vappula, ...
Gothenburg: Gothenburg University. Retrieved October 6, 2017, 2004
102004
Att fortsätta och att återgå
C Ottesjö
Studier i koherensskapande praktiker i vardagliga flerpersonssamtal …, 2006
72006
The spoken language corpus at the linguistics department, Gothenburg University
J Allwood, L Grönqvist, M Björkberg, E Ahlsen, C Ottesjö
Forum Qualitative Sozialforschung/Forum: Qualitative Social Research 1 (3), 2000
72000
Insamling och bearbetning av talspråksmaterial
C Ottesjö
I: Sally Boyd och Stina Ericsson (red.). Sociolingvistik i praktiken. Lund …, 2015
52015
Önskelistor och sportlov–två kommunikativa projekt i ett informellt flerpersonssamtal. En studie av återgående praktiker och deras språkliga resurser i samtal
C Ottesjö
Interaktion och kontext. Nio studier av svenska samtal. Lund: Studentlitteratur, 2007
52007
Att tilldela och motivera ansvar: exempel från läkarsamtal med unga inom personcentrerad diabetesvård
S Ericsson, C Ottesjö
Södertörns högskola, 2012
42012
Men iallafall och jo iallafall–ett bidrag till beskrivningen av en partikel. Ms
C Ottesjö
22001
Att tilldela och motivera ansvar
S Ericsson, C Ottesjö
Med språket som arbetsredskap, 75, 2012
12012
Children play equally: Assistant teachers’ and researchers’ interaction with children with and without language and cognitive disabilities in play with a robot
S Ericsson, C Ottesjö
The 14th International Pragmatics Conference, Antwerp, Belgium, 26-31 July …, 2015
2015
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–20