Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingVerifierad e-postadress på rug.nl
- Thorsten Hennig-ThurauUniversity of MuensterVerifierad e-postadress på wiwi.uni-muenster.de
- Bernd SkieraProfessor of Electronic Commerce, Goethe-University, Frankfurt, GermanyVerifierad e-postadress på wiwi.uni-frankfurt.de
- Arvind RangaswamyPenn State UniversityVerifierad e-postadress på psu.edu
- Edward C MalthouseNorthwestern University: integrated marketing communications, industrial engineering and mgmt sciVerifierad e-postadress på northwestern.edu
- Sarah DiefenbachLudwig-Maximilians-UniversityVerifierad e-postadress på lmu.de
- Benjamin MuellerProfessor for Digital Business, University of BremenVerifierad e-postadress på uni-bremen.de
- Felix EggersCOPENHAGEN BUSINESS SCHOOLVerifierad e-postadress på cbs.dk
- Jochen WirtzNational University of SingaporeVerifierad e-postadress på nus.edu.sg
- Florian PallasControlExpert GmbHVerifierad e-postadress på controlexpert.com
- Werner J. ReinartzProfessor of Marketing, Vice Rector at the Univ. of CologneVerifierad e-postadress på uni-koeln.de
- Lisa E. BoltonProfessor of Marketing, The Pennsylvania State UniversityVerifierad e-postadress på psu.edu
- Niels HoltropAssistant Professor, Maastricht UniversityVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
- Wayne D. HoyerProfessor of Marketing, University of Texas at AustinVerifierad e-postadress på mccombs.utexas.edu
- Harley KrohmerProfessor of Marketing, Chairman of the Institute of Marketing and Management, University of BernVerifierad e-postadress på imu.unibe.ch
Följ
Lara Lobschat
Assistant Professor of Marketing, Maastricht University
Verifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl