Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla3 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Alan J. DalyProfessor of Education, University of California, San DiegoVerifierad e-postadress på ucsd.edu
- Bart RientiesProfessor of Learning Analytics, Open University UK, Institute of Educational TechnologyVerifierad e-postadress på open.ac.uk
- Miguel del FresnoUNEDVerifierad e-postadress på der.uned.es
- Wim GijselaersProfessor of Educational Sciences, Maastricht UniversityVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
- Ad NottenResearcher, UNU-MERIT, SBE, Maastricht UniversityVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
- Dirk Tempelaarassociate professor, Maastricht University School of Business and EconomicsVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
- Mien SegersHoogleraar Corporate Learning, Maastricht University School of Business and EconomicsVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
- Christine GreenhowProfessor of Educational Technology and Educational Psychology, Michigan State UniversityVerifierad e-postadress på msu.edu
- Frank CornelissenProfessor of Innovation in Education, University of Amsterdam (the Netherlands)Verifierad e-postadress på uva.nl
- Diana L. Brandon (Formerly Diana Ca...Florida State UniversityVerifierad e-postadress på fsu.edu
- Dominik E. FROEHLICHUniversity of ViennaVerifierad e-postadress på univie.ac.at
- Michael KerresUniversity of Duisburg-Essen, Learning LabVerifierad e-postadress på uni-due.de
- Allison LittlejohnProfessor and Director, UCL Knowledge Lab, University College London, UKVerifierad e-postadress på ucl.ac.uk