Sara Brorström
Sara Brorström
Associate professor, Göteborgs Universitet, Handelshögskolan
Verifierad e-postadress på handels.gu.se
TitelCiteras avÅr
Problematising place branding research: A meta-theoretical analysis of the literature
A Lucarelli, S Brorström
The Marketing Review 13 (1), 65-81, 2013
712013
Strategizing sustainability: the case of River City, Gothenburg
S Brorström
Cities 42, 25-30, 2015
252015
Implementing innovative ideas in a city: good solutions on paper but not in practice?
S Brorström
International Journal of Public Sector Management 28 (3), 166-180, 2015
182015
Kommunala satsningar av betydelse–en fråga om identitet, förnuft och tillfälligheter
S Brorström
School of Public Administration; Förvaltningshögskolan, 2010
162010
Department of business Administration
A Grzelec, L Norén, A Ranerup, K Lindberg, K Cullinane, S Brorström, ...
142011
Styra städer: om strategier, hållbarhet och politik
S Brorström
Studentlitteratur, 2015
122015
Translating sustainable and smart city strategies into performance measurement systems
S Brorström, D Argento, G Grossi, A Thomasson, R Almqvist
Public Money & Management 38 (3), 193-202, 2018
112018
Attraktiva platser bortom urbanisering och tillväxt
S Brorström, A Parment
Studentlitteratur, Lund, 2016
72016
Medborgardialog Centrala Älvstaden
J Åström, S Brorström
Mistra Urban Futures. Chalmers, Göteborg, 2012
62012
Förverkliga en vision, steg ett–lärande och styrbarhet
S Brorström
Mistra Urban Futures Papers 8, 2015
42015
Local government actors’ making sense of the financial crisis
S Brorström
Scandinavian Journal of Public Administration 16 (1), 47-67, 2012
42012
How numbers of the future are shaping today: The role of forecasts and calculations in public sector strategic thinking
S Brorström
Financial Accountability & Management 34 (1), 17-29, 2018
32018
Något gammalt, något nytt, något lånat och något blått: perspektiv på kommuner och identitet
S Brorström
Kommunforskning i Västsverige (KFI), 2008
32008
Något utöver det vanliga: En studie av sex kommunala projekt
S Brorström
Förvaltningshögskolan, Göteborgs universitet, 2006
32006
The paradoxes of city strategy practice: Why some issues become strategically important and others do not
S Brorström
Scandinavian Journal of Management 33 (4), 213-221, 2017
22017
Various-sized Municipalities Dealing with Growth Issues: Different Issues but the Same Solutions?
S Brorström, A Parment
Scandinavian Journal of Public Administration 20 (4), 73-89, 2016
22016
Translating sustainable and smart strategies into performance measurement systems
G Grossi, S Brorström, D Argento, A Thomasson, R Almqvist
9th Conference on Performance Measurement and Management Control, Nice …, 2017
12017
Constituents of Place Attractiveness among Generation Y Citizens
A Parment, S Brorström
Place Management and Branding Conference, Manchester, 2013, 2013
12013
Place Branding: a meta-theoretical analysis of the research literature
A Lucarelli, S Brorström
International Place Branding Conference, Special Edition: Roots-Politics …, 2012
12012
Krisers innebörd och orsaker
B Brorström, S Brorström
Göteborg: Kommunforskning i Västsverige, Nationella …, 2011
12011
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–20