Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Per Egil PedersenNorwegian School of Economics; University of South-Eastern NorwayVerifierad e-postadress på usn.no
- Paul KetelaarAssistant professor, Radboud University Nijmegen, the NetherlandsVerifierad e-postadress på ru.nl
- Einar BreivikProfessor of Marketing, Norwegian School of EconomicsVerifierad e-postadress på nhh.no
- Debra ZahayProfessor of MarketingVerifierad e-postadress på stedwards.edu
- Sharon ShavittUniversity of Illinois at Urbana-Champaign, Walter H Stellner Professor of MarketingVerifierad e-postadress på illinois.edu
- Tiffany Barnett WhiteUniversity of Illinois at Urbana-ChampaignVerifierad e-postadress på illinois.edu
- Jonathan van 't RietAssistant Professor, Radboud University NijmegenVerifierad e-postadress på maw.ru.nl
- Edith G. SmitUniversity of AmsterdamVerifierad e-postadress på uva.nl
- Ruben KonigRadboud University NijmegenVerifierad e-postadress på ru.nl
- Moniek BuijzenProfessor of Communication and Behavioral Change, Erasmus University RotterdamVerifierad e-postadress på eur.nl
- Håvard HansenProfessorVerifierad e-postadress på emeriti.no
- Tommy Staahl Gabrielsenprofessor of economicsVerifierad e-postadress på econ.uib.no
- Lars SørgardProfessor economics Norwegian School of EconomicsVerifierad e-postadress på nhh.no
- Hans Jarle KindNorwegian School of Economics Verifierad e-postadress på nhh.no
- Øivind Anti NilsenProfessor, Norwegian School of Economics, Dept. of EconomicsVerifierad e-postadress på nhh.no
Följ
Helge Thorbjørnsen
Professor at NHH - Norwegian School of Economics
Verifierad e-postadress på nhh.no