Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla6 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Kim CM BulResearch Associate, Serious Games Institute, Coventry UniversityVerifierad e-postadress på coventry.ac.uk
- Wei PengMichigan State University, ProfessorVerifierad e-postadress på msu.edu
- Richard BudayArchimageVerifierad e-postadress på ArchimageOnline.com
- Fran BlumbergProfessor, Division of Psychological & Educational ServicesVerifierad e-postadress på fordham.edu
- Amy Shirong LuAssociate Professor, Northeastern UniversityVerifierad e-postadress på northeastern.edu
- Randy KlaassenAssistant professor, University of TwenteVerifierad e-postadress på utwente.nl
- Bonnie Leadbeateruniversity of VictoriaVerifierad e-postadress på uvic.ca
- Ann DeSmetUniversité Libre de Bruxelles; University of AntwerpVerifierad e-postadress på ulb.be
- Sebastiaan de KlerkEducational Resesarcher, Cito/Twente UniversityVerifierad e-postadress på utwente.nl
- David SpiegelWillson Professor of Psychiatry & Behavioral Sciences, Stanford UniversityVerifierad e-postadress på stanford.edu
- Parvati DevSimTabsVerifierad e-postadress på parvatidev.org
- Susanne LajoieProfessor, Department of Educational Psychology and Counselling, McGill UniversityVerifierad e-postadress på mcgill.ca
- Thomas D. LyonGould School of Law and Department of Psychology, University of Southern CaliforniaVerifierad e-postadress på law.usc.edu
- Christine BlaseyPGSP-Stanford PsyD ConsortiumVerifierad e-postadress på paloaltou.edu
- Pier J.M. PrinsProfessor em. clinical child and adolescent psychology , University of AmsterdamVerifierad e-postadress på uva.nl
- Eric BaumanVerifierad e-postadress på wisc.edu