Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Marko SarstedtLudwig-Maximilians-University MunichVerifierad e-postadress på lmu.de
- Naresh MalhotraRegents' Professor Emeritus, Georgia Institute of Technology, USAVerifierad e-postadress på scheller.gatech.edu
- Detmar StraubProfessor, Temple University's Fox School of BusinessVerifierad e-postadress på gsu.edu
- David GefenProfessor of MIS Drexel UniversityVerifierad e-postadress på Drexel.edu
- Christian M. RingleProfessor of Management, Hamburg University of Technology, Technische Universität Hamburg, TUHHVerifierad e-postadress på tuhh.de
- Jan-Michael BeckerAssociate Professor at BI Norwegian Business SchoolVerifierad e-postadress på bi.no
- George MoschisGeorgia state universityVerifierad e-postadress på gsu.edu
- Kristopher J. PreacherProfessor, Quantitative Methods, Vanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- Andrew BakerSan Diego State UniversityVerifierad e-postadress på mail.sdsu.edu
- Anil MathurProfessor, Hofstra UniversityVerifierad e-postadress på hofstra.edu
- Adamantios DiamantopoulosProfessorial Research Fellow, Chair of International Business, , University of ViennaVerifierad e-postadress på univie.ac.at
- Elena KarahannaUniversity of GeorgiaVerifierad e-postadress på uga.edu
- Denny BorsboomProfessor of Psychological Methods, University of AmsterdamVerifierad e-postadress på uva.nl
- Nick LeeWarwick Business SchoolVerifierad e-postadress på wbs.ac.uk
Följ
Edward Rigdon
Marketing RoundTable Professor, Georgia State University
Verifierad e-postadress på gsu.edu