Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla13 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Elsbeth SternProfessorin für Psychologie ETH ZürichVerifierad e-postadress på ifv.gess.ethz.ch
- Lennart SchalkPH SchwyzVerifierad e-postadress på phsz.ch
- Michael SchneiderProfessor for Educational Psychology, Trier UniversityVerifierad e-postadress på uni-trier.de
- Kelly Trezise, PhDDirector of Research and Product Development, Math Made VisibleVerifierad e-postadress på mathmadevisible.com
- Jake McMullenDepartment of Teacher Education, University of TurkuVerifierad e-postadress på utu.fi
- Esther ZieglerLernConsulting company / www.lernconsulting.ch, lecturer at ETH ZurichVerifierad e-postadress på gess.ethz.ch
- Demet SoyyilmazUniversity of CopenhagenVerifierad e-postadress på alumni.ku.dk
- Šimon KucharskýTU DortmundVerifierad e-postadress på uva.nl
- Quentin F. GronauUniversity of NewcastleVerifierad e-postadress på newcastle.edu.au
- Alexander EtzUniversity of Texas at AustinVerifierad e-postadress på utexas.edu
- Maria L F AganHeinrich-Heine-Universität DüsseldorfVerifierad e-postadress på hhu.de
- Aart FrankenUtrecht UniversityVerifierad e-postadress på uu.nl
- Marike H. F. DeutzSenior Researcher at GGz CentraalVerifierad e-postadress på ggzcentraal.nl
- Jon StarProfessor, Harvard Graduate School of EducationVerifierad e-postadress på harvard.edu
Följ