Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla0 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Anne CoughlanKellogg School of Management, Northwestern UniversityVerifierad e-postadress på kellogg.northwestern.edu
- R. Canan Savaskan EbertAssociate Professor, Southern Methodist UniversityVerifierad e-postadress på smu.edu
- Marcus Cunha Jr.Professor of Marketing, University of GeorgiaVerifierad e-postadress på uga.edu
- Xianjun GengTulane UniversityVerifierad e-postadress på tulane.edu
- Amin SayediProfessor of Marketing, University of WashingtonVerifierad e-postadress på uw.edu
- Fabio CaldieraroAssociate Professor of MarketingVerifierad e-postadress på fgv.br
- Jonathan Z. ZhangDr. Ajay Menon Professor in Business & Associate Professor of Marketing, Colorado State UniversityVerifierad e-postadress på colostate.edu
- Julian K. Saint ClairLoyola Marymount UniversityVerifierad e-postadress på lmu.edu
- Necati ErtekinUniversity of Minnesota Carlson School of ManagementVerifierad e-postadress på umn.edu
- Haipeng (Allan) ChenUniversity of KentuckyVerifierad e-postadress på uky.edu
- Evelyn O. SmithUniversity of WashingtonVerifierad e-postadress på uw.edu
- Olivier ToubiaGlaubinger Professor of Business, Columbia Business SchoolVerifierad e-postadress på columbia.edu
Följ
Jeffrey D Shulman
Marion B. Ingersoll Professor of Marketing, University of Washington
Verifierad e-postadress på uw.edu - Startsida