Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla3 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Christian KowalkowskiProfessor of Industrial Marketing, Linköping University; Research Fellow, Hanken School of EconomicsVerifierad e-postadress på liu.se
- Per CarlborgDoktor i Industriell marknadsföring, Örebro UniversitetVerifierad e-postadress på oru.se
- Fredrik NordinProfessor of Business Administration, Head of Stockholm Business School, Stockholm UniversityVerifierad e-postadress på sbs.su.se
- Heiko GebauerEAWAGVerifierad e-postadress på eawag.ch
- Erik SandbergLinköping UniversityVerifierad e-postadress på liu.se
- Mikael OttossonAssociate professor in Marketing, Linköping university, SwedenVerifierad e-postadress på liu.se
- Harald BregeLinköping UniversityVerifierad e-postadress på liu.se
- Lars WitellLinköping University and Karlstad UniversityVerifierad e-postadress på liu.se
- Sergio BiggemannAssociate Professor of Marketing, University of OtagoVerifierad e-postadress på otago.ac.nz
- Stephan HennebergChair Professor of Marketing & Strategy, Head of the Marketing DepartmentVerifierad e-postadress på qmul.ac.uk
- Sebastian ForkmannUniversity of AlabamaVerifierad e-postadress på ua.edu