Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla31 artiklar
9 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Jake McMullenDepartment of Teacher Education, University of TurkuVerifierad e-postadress på utu.fi
- Pekka RäsänenTurku Research Institute for Learning Analytics TRILA, University of TurkuVerifierad e-postadress på utu.fi
- Bert De SmedtProfessor, Faculty of Psychology and Educational Sciences, University of LeuvenVerifierad e-postadress på ppw.kuleuven.be
- Koen VeermansSenior researcher, Turku Institute for Advanced Studies & Teacher Education, Turku UniversityVerifierad e-postadress på utu.fi
- Daniel AnsariProfessor, Department of Psychology & Faculty of Education, University of Western OntarioVerifierad e-postadress på uwo.ca
- Michael SchneiderProfessor for Educational Psychology, Trier UniversityVerifierad e-postadress på uni-trier.de
- Jo van hoofKU LeuvenVerifierad e-postadress på ppw.kuleuven.be
- Matthew InglisLoughborough UniversityVerifierad e-postadress på lboro.ac.uk
- Lara AlcockLoughborough UniversityVerifierad e-postadress på lboro.ac.uk
- Wim Van DoorenKU LeuvenVerifierad e-postadress på kuleuven.be
- Guenter EsserProfessor of Clinical Psychology and Psychotherapy, University of PotsdamVerifierad e-postadress på uni-potsdam.de
- Pekka RäsänenProfessor, Economic Sociology, University of Turku, FinlandVerifierad e-postadress på utu.fi