Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla11 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Elizabeth BonawitzAssociate Faculty, Harvard University Graduate School of EducationVerifierad e-postadress på gse.harvard.edu
- Tomer UllmanAssistant Professor, HarvardVerifierad e-postadress på fas.harvard.edu
- Patrick ShaftoMath & CS, Rutgers University - NewarkVerifierad e-postadress på rutgers.edu
- Julia A LeonardYale UniversityVerifierad e-postadress på yale.edu
- Noah D. GoodmanStanford UniversityVerifierad e-postadress på stanford.edu
- Hyowon GweonAssociate Professor, StanfordVerifierad e-postadress på stanford.edu
- Kevin A SmithDepartment of Brain and Cognitive Sciences, MITVerifierad e-postadress på mit.edu
- Joseph A ColantonioPostdoctoral Fellow, Harvard UniversityVerifierad e-postadress på gse.harvard.edu
- Hilary BarthProfessor of Psychology, Wesleyan UniversityVerifierad e-postadress på wesleyan.edu
- Alison GOPNIKProfessor of Psychology, BerkeleyVerifierad e-postadress på berkeley.edu
- Henry M WellmanUniversity of MichiganVerifierad e-postadress på umich.edu
- Jonathan F. KominskyAssistant Professor, Department of Cognitive Science, Central European UniversityVerifierad e-postadress på ceu.edu
- Allyson MackeyAssociate Professor, University of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på upenn.edu
- Katarina BegusUniversity of CopenhagenVerifierad e-postadress på psy.ku.dk
- Wai Keen VongNew York UniversityVerifierad e-postadress på nyu.edu
- Chenmu (Julia) XingTarleton State UniversityVerifierad e-postadress på tarleton.edu
- Anna ShustermanWesleyan UniversityVerifierad e-postadress på wesleyan.edu
- Ariel SchwartzUniversity of New HampshireVerifierad e-postadress på unh.edu
- Pierina CheungNational Institute of Education / Nanyang Technological UniversityVerifierad e-postadress på nie.edu.sg
- Elizabeth LapidowUniversity of WaterlooVerifierad e-postadress på uwaterloo.ca