Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Alla
Sedan 2019
Citat
73
73
h-index
2
2
i10-index
2
2
0
24
12
2019
2020
2021
2022
2023
2024
5
9
16
17
24
2
Följ
Yong Li Dich
Undergraduate Student,
Harvard University
Verifierad e-postadress på college.harvard.edu
computer science
education
collaborative learning
design
Artiklar
Citeras av
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
Unpacking the relationship between existing and new measures of physiological synchrony and collaborative learning: a mixed methods study
B Schneider, Y Dich, I Radu
International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, 1-25
, 2020
40
2020
Using physiological synchrony as an indicator of collaboration quality, task performance and learning
Y Dich, J Reilly, B Schneider
International Conference on Artificial Intelligence in Education, 98-110
, 2018
32
2018
Augmenting Qualitative Analyses of Collaborative Learning Groups Through Multi-Modal Sensing
B Xie, JM Reilly, YL Dich, B Schneider
International Society of the Learning Sciences, Inc.[ISLS].
, 2018
1
2018
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–3
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen