Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla23 artiklar
3 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- David R. JustCornell UniversityVerifierad e-postadress på cornell.edu
- Andrew S. HanksAssociate Professor of Consumer Sciences, Ohio State UniversityVerifierad e-postadress på osu.edu
- Pierre ChandonL'Oréal Chaired Professor of Marketing, INSEADVerifierad e-postadress på insead.edu
- Carolina WerleGrenoble école de managementVerifierad e-postadress på grenoble-em.com
- William SchulzeCornell UniversityVerifierad e-postadress på cornell.edu
- Kirsikka KaipainenPostdoctoral researcher, Tampere UniversityVerifierad e-postadress på tuni.fi
- Ellen van KleefWageningen University - Marketing and Consumer Behaviour groupVerifierad e-postadress på wur.nl
- Harry M. KaiserCornell UniversityVerifierad e-postadress på cornell.edu
- Kevin M KniffinCornell UniversityVerifierad e-postadress på cornell.edu
- Eric J. JohnsonNorman Eig Professor of Business, Columbia Business School, Columbia UniversityVerifierad e-postadress på columbia.edu
- S. Adam BraselAssociate Professor, Carroll School of Management, Boston CollegeVerifierad e-postadress på bc.edu
- J Jeffrey InmanKatz Graduate School of Business - University of PittsburghVerifierad e-postadress på katz.pitt.edu
- Benjamin ScheibehenneKarlsruhe Institute of Technology (KIT)Verifierad e-postadress på kit.edu
- Alan O. WrightResearcher, NSRDECVerifierad e-postadress på mail.mil
- John CawleyProfessor, Jeb E. Brooks School of Public Policy, and Department of Economics, CornellVerifierad e-postadress på cornell.edu
- Brian WansinkFormer Professor, Cornell University Food and Brand Lab
- Armand V. CardelloU.S. Army Natick RD&E Center