Anders Parment
Anders Parment
Ph. D., Stockholm University School of Business
Verifierad e-postadress på sbs.su.se
Titel
Citeras av
Citeras av
År
Generation Y vs. Baby Boomers: Shopping behavior, buyer involvement and implications for retailing
A Parment
Journal of retailing and consumer services 20 (2), 189-199, 2013
4092013
Die Generation Y–Mitarbeiter der Zukunft
A Parment
Gabler, 2009
2332009
Die Generation Y: Mitarbeiter der Zukunft motivieren, integrieren, führen
A Parment
Springer-Verlag, 2013
2122013
Die Generation Y: Mitarbeiter der Zukunft motivieren, integrieren, führen
A Parment
Springer-Verlag, 2013
2122013
Generation Y in consumer and labour markets
A Parment
Routledge, 2011
1192011
Marknadsföring: teori, strategi och praktik
P Kotler, G Armstrong, A Parment
Pearson, 2013
822013
Generation Y-Framtidens konsumenter och medarbetare gör entré
A Parment
Liber, 2008
822008
Sustainable employer branding: guidelines, worktools and best practices
A Parment, A Dyhre
Liber, 2009
722009
“If you've seen one, you've seen them all!” Are young Millennials the same worldwide?
CD Schewe, K Debevec, TJ Madden, WD Diamond, A Parment, A Murphy
Journal of international consumer marketing 25 (1), 3-15, 2013
692013
Distribution strategies for volume and premium brands in highly competitive consumer markets
A Parment
Journal of Retailing and Consumer Services 15 (4), 250-265, 2008
662008
Employer branding: allt du behöver veta för att bli en attraktiv arbetsgivare
A Dyhre, A Parment
Liber, 2013
622013
Herausforderungen und Handlungsansätze für das Personalmanagement von Millennials
M Klaffke, A Parment
Personalmanagement von Millennials, 3-21, 2011
612011
Marknadsföring: kort och gott
A Parment
Liber, 2008
552008
Ekonomistyrning för konkurrenskraft
NG Olve, F Nilsson, A Parment
Liber, 2010
482010
Controlling for competitiveness: Strategy formulation and implementation through management control
F Nilsson, NG Olve, A Parment
Copenhagen Business School Press DK, 2011
472011
Marknadsföring
A Parment
Studentlitteratur AB, 2018
30*2018
Hållbar marknadsföring: hur sociala, miljömässiga och ekonomiska hänsynstaganden kan bidra till hållbara företag och marknader
M Ottosson, A Parment
Studentlitteratur, 2013
272013
Det här måste du också veta om marknadsföring
A Parment, M Söderlund
Liber, 2010
212010
Principles of marketing: Scandinavian edition
A Parment, P Kotler, G Armstrong
Pearson Education Limited, 2016
202016
Distributionsstrategier. Kritiska val på konkurrensintensiva marknader.
A Parment
Liber, 2006
192006
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–20