Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla14 artiklar
4 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Alexandre J.S. MorinDepartement of Psychology, Concordia UniversityVerifierad e-postadress på concordia.ca
- Frederic N. BriereProfessor of psychoeducation, University of MontréalVerifierad e-postadress på umontreal.ca
- Richard E TremblayUniversity College Dublin and University of MontrealVerifierad e-postadress på ucd.ie
- Philip C. AbramiCentre for the Study of Learning & Performance, Concordia UniversityVerifierad e-postadress på education.concordia.ca
- Robert CrosnoeDepartment of Sociology and Population Research Center, University of Texas at AustinVerifierad e-postadress på austin.utexas.edu
- Benjamin NagengastUniversity of TübingenVerifierad e-postadress på uni-tuebingen.de
- Robert M. BernardDistinguished Professor Emeritus, Concordia UniversityVerifierad e-postadress på concordia.ca
- Galand BenoitUCLouvain, Psychological Sciences Research Institute, GIRSEFVerifierad e-postadress på uclouvain.be
- Frank VitaroProfessor of Psycho-education, University of MontrealVerifierad e-postadress på umontreal.ca
- Sylvie C. Cartierprofesseure, Universite de MontrealVerifierad e-postadress på umontreal.ca
- Deborah ButlerProfessor of Education, University of British ColumbiaVerifierad e-postadress på ubc.ca
- kawachi iHarvardVerifierad e-postadress på hsph.harvard.edu
- Roman PabayoUniversity of Alberta School of Public HealthVerifierad e-postadress på ualberta.ca
- Kyriakides, L.University of CyprusVerifierad e-postadress på ucy.ac.cy
Följ