Skapa en profil
Citeras av
Alla | Sedan 2019 | |
---|---|---|
Citat | 55683 | 11939 |
h-index | 77 | 43 |
i10-index | 130 | 84 |
0
2800
1400
700
2100
1985198619871988198919901991199219931994199519961997199819992000200120022003200420052006200720082009201020112012201320142015201620172018201920202021202220232024183239203296274369342458569552575549575596661838952981112010811208148415421714192720462273229124322705265525272574248425562358228421372051552
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Eric J. JohnsonNorman Eig Professor of Business, Columbia Business School, Columbia UniversityVerifierad e-postadress på columbia.edu
- Selin A MalkocProfessor of Marketing, The Ohio State UniversityVerifierad e-postadress på fisher.osu.edu
- Robin J TannerRetired Associate Professor of Marketing, University of Wisconsin, MadisonVerifierad e-postadress på bus.wisc.edu
- Peter McGrawProfessor of Marketing and Psychology, University of Colorado BoulderVerifierad e-postadress på colorado.edu
- Itamar SimonsonProfessor of marketing, stanford universityVerifierad e-postadress på stanford.edu
Följ
James Bettman
Professor of Business Administration, Duke University
Verifierad e-postadress på duke.edu