Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla4 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Maja Arslanagic-KalajdzicProfessor of Marketing, University of Sarajevo, School of Economics and Business SarajevoVerifierad e-postadress på efsa.unsa.ba
- Milena MicevskiAssociate Professor, Copenhagen Business School, DenmarkVerifierad e-postadress på cbs.dk
- Nathaniel BosoKwame Nkrumah University of Science & TechnologyVerifierad e-postadress på knust.edu.gh
- Melika Husić-MehmedovićUniversity of Sarajevo, School of Economics and BusinessVerifierad e-postadress på efsa.unsa.ba
- Nick LeeWarwick Business SchoolVerifierad e-postadress på wbs.ac.uk
- Vesna ŽabkarFull professor of marketing, University of Ljubljana, School of Economics and BusinessVerifierad e-postadress på ef.uni-lj.si
- Nina MichaelidouLoughborough UniversityVerifierad e-postadress på lboro.ac.uk
- Dr Belinda DewsnapSchool of Business & Economics, Loughborough University, UK.Verifierad e-postadress på lboro.ac.uk
- Claude ObadiaProfessor of International Business, ESCE ParisVerifierad e-postadress på esce.fr
- richard plankProfessor of Marketing University of South FloridaVerifierad e-postadress på usf.edu
Följ
Selma Kadic-Maglajlic
Associate Professor of Marketing, Copenhagen Business School
Verifierad e-postadress på cbs.dk