Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla9 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Narine YegoryanPostdoc at Institute of Marketing, Humboldt University BerlinVerifierad e-postadress på hu-berlin.de
- Sebastian GabelRotterdam School of Management, Erasmus UniversityVerifierad e-postadress på rsm.nl
- Friederike PaetzVerifierad e-postadress på tu-clausthal.de
- Lucas StichJulius-Maximilians-Universität WürzburgVerifierad e-postadress på uni-wuerzburg.de
- Martin SpannProfessor of Electronic Commerce & Digital Markets, LMU MunichVerifierad e-postadress på lmu.de
- Ossama ElshiewyGfK (Nuremberg, Germany)Verifierad e-postadress på gwdg.de
- Yasemin BoztugGeorg-August-Universität GöttingenVerifierad e-postadress på wiwi.uni-goettingen.de
- Thomas KneibChair of Statistics, Georg-August-University GöttingenVerifierad e-postadress på uni-goettingen.de
Följ
Daniel Guhl
Assistant Professor of Consumer Behavior, Humboldt University Berlin
Verifierad e-postadress på hu-berlin.de - Startsida