Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla0 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Benjamin HermalinUniversity of CaliforniaVerifierad e-postadress på berkeley.edu
- Michael WeisbachProfessor of Finance, Ohio State UniversityVerifierad e-postadress på fisher.osu.edu
- Thomas SteenburghOwen Graduate School of ManagementVerifierad e-postadress på darden.virginia.edu
- Sanjog MisraUniversity of Chicago Booth School of BusinessVerifierad e-postadress på chicagobooth.edu
- Puneet ManchandaIsadore and Leon Winkelman Professor, Professor of Marketing, Ross School of Business, University ofVerifierad e-postadress på umich.edu
- Andrew ChingProfessor, Carey Business School, Johns Hopkins UniversityVerifierad e-postadress på jhu.edu
- Sridhar NarayananProfessor of Marketing, Stanford University Graduate School of BusinessVerifierad e-postadress på stanford.edu
- Jaap E. WieringaUniversity of GroningenVerifierad e-postadress på rug.nl
- Natalie MizikJ. Gary Shansby Professor of Marketing, University of Washington Foster School of BusinessVerifierad e-postadress på uw.edu
- Robert HuckmanAlbert J. Weatherhead III Professor of Business Administration, Harvard UniversityVerifierad e-postadress på hbs.edu