Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Visa alla
Alla
Sedan 2019
Citat
199
191
h-index
3
3
i10-index
3
2
0
70
35
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
2
5
7
17
30
54
63
17
Offentlig åtkomst
Visa alla
Visa alla
2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
Alex J. Bowers
Professor of Education Leadership, Teachers College, Columbia University
Verifierad e-postadress på exchange.tc.columbia.edu
Lawrence DeCarlo
Teachers College, Columbia University
Verifierad e-postadress på tc.columbia.edu
Följ
Xiaoliang Zhou
Teachers College, Columbia University
Verifierad e-postadress på tc.columbia.edu -
Startsida
Psychometrics
Applied Statistics
Artiklar
Citeras av
Offentlig åtkomst
Medförfattare
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
Receiver operating characteristic (ROC) area under the curve (AUC): A diagnostic measure for evaluating the accuracy of predictors of education outcomes
AJ Bowers, X Zhou
Journal of Education for Students Placed at Risk (JESPAR) 24 (1), 20-46
, 2019
166
2019
A Typology of Parental Involvement in Student Experience
X Zhou, A Bowers
The High School Journal 103 (2), 99-132
, 2020
18
2020
A Corpus Study of Politeness Principle in Desperate Housewife.
J Deng, X Zhou
Theory & Practice in Language Studies 3 (11)
, 2013
10
2013
A latent class signal detection model for rater scoring with ordered perceptual distributions
LT DeCarlo, X Zhou
Journal of Educational Measurement 58 (1), 31-53
, 2021
3
2021
Studies of Extensions of HRM-SDT for Constructed Responses
X Zhou
Columbia University
, 2019
1
2019
Implicature: a significant feature in Liu Mazi's lines in Lao she's Cha Guan
X Zhou
Theory and Practice in Language Studies 3 (5), 762
, 2013
1
2013
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–6
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen