Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Anton SiebertLancaster UniversityVerifierad e-postadress på lancaster.ac.uk
- Eileen FischerYork UniversityVerifierad e-postadress på schulich.yorku.ca
- Andrew LindridgeProfessor of Marketing and Consumer Behaviour, Newcastle UniversityVerifierad e-postadress på newcastle.ac.uk
- Mariam HumayunAssistant Professor of Marketing at Telfer School of Management, University of OttawaVerifierad e-postadress på uottawa.ca
- Russell BelkYork UniversityVerifierad e-postadress på schulich.yorku.ca
- Bernardo FigueiredoAssociate Professor in Marketing at the School of Economics, Finance and Marketing - RMIT UniversityVerifierad e-postadress på rmit.edu.au
- Daiane ScarabotoProfessor of MarketingVerifierad e-postadress på unimelb.edu.au
- Domen BajdeProfessor, University of Southern DenmarkVerifierad e-postadress på sam.sdu.dk
- Marina CarnevaleAssociate Professor of Marketing, Fordham UniversityVerifierad e-postadress på fordham.edu
- Burcak ErtimurAssociate Professor of Marketing, SKEMA Business SchoolVerifierad e-postadress på skema.edu
- Mark BuschgensAustralian National UniversityVerifierad e-postadress på anu.edu.au
Följ
Ahir Gopaldas
Associate Professor of Marketing, Fordham University
Verifierad e-postadress på fordham.edu - Startsida