Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla35 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Andrea VedaldiUniversity of OxfordVerifierad e-postadress på robots.ox.ac.uk
- Basura FernandoScientist at A*STAR Singapore, Assistant Professor at NTUVerifierad e-postadress på ihpc.a-star.edu.sg
- Bo ZhaoBAAIVerifierad e-postadress på pku.edu.cn
- Efstratios GavvesAssociate Professor at University of AmsterdamVerifierad e-postadress på uva.nl
- Konda Reddy MopuriIndian Institute of Technology HyderabadVerifierad e-postadress på ai.iith.ac.in
- Wei-Hong LiSchool of Informatics, University of EdinburghVerifierad e-postadress på ed.ac.uk
- Sylvestre-Alvise RebuffiGoogle DeepMindVerifierad e-postadress på deepmind.com
- Tomas JakabPhD Student, VGG, University of OxfordVerifierad e-postadress på robots.ox.ac.uk
- James ThewlisUnitary LtdVerifierad e-postadress på robots.ox.ac.uk
- Stephen GouldProfessor at Australian National UniversityVerifierad e-postadress på anu.edu.au
- Ankush GuptaGoogle DeepMind, Oxford, BerkeleyVerifierad e-postadress på robots.ox.ac.uk
- Xialei Liu 刘夏雷Associate Professor, Nankai UniversityVerifierad e-postadress på nankai.edu.cn
- Tinne TuytelaarsKU Leuven - PSI, BelgiumVerifierad e-postadress på esat.kuleuven.be
- Marco PedersoliAssociate professor, École de technologie supérieure, Montréal, Québec, CanadaVerifierad e-postadress på etsmtl.ca
- Lucas DeeckeUniversity of EdinburghVerifierad e-postadress på ed.ac.uk
- Ryota WadaUniversity of TokyoVerifierad e-postadress på k.u-tokyo.ac.jp
- Vinay P. NamboodiriDepartment of Computer Science, University of BathVerifierad e-postadress på bath.ac.uk
- Luc Van Goolprofessor computer vision ETHZ,KU Leuven,INSAIT,Head Toyota Lab TRACE @KULÐVerifierad e-postadress på insait.ai
- Frank KellerUniversity of EdinburghVerifierad e-postadress på inf.ed.ac.uk
- Arushi GoelResearch Scientist, NvidiaVerifierad e-postadress på sms.ed.ac.uk
Följ
Hakan Bilen
School of Informatics, University of Edinburgh
Verifierad e-postadress på ed.ac.uk - Startsida