Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla3 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Greg AllenbyProfessor of Marketing, Ohio State UniversityVerifierad e-postadress på osu.edu
- Jeff D. BrazellUniversity of Utah | Blue Owl AIVerifierad e-postadress på eccles.utah.edu
- Peter E. RossiJames Collins Professor of Economics, Marketing, and StatisticsVerifierad e-postadress på anderson.ucla.edu
- Jeffrey DotsonProfessor of Marketing, Brigham Young UniversityVerifierad e-postadress på byu.edu
- Thomas OtterProfessor of Marketing, Goethe University, FrankfurtVerifierad e-postadress på marketing.uni-frankfurt.de
- Peter LenkUniversity of MichiganVerifierad e-postadress på umich.edu
- Elda RaileyResearch Advocacy NetworkVerifierad e-postadress på researchadvocacy.org
- Sanghak LeeAssistant Professor of Marketing, Arizona State UniversityVerifierad e-postadress på asu.edu
- John C. Liechtypennsylvania state universityVerifierad e-postadress på psu.edu
- Peter EbbesProfessor, HEC ParisVerifierad e-postadress på hec.fr
- Yin LiAssistant Professor, Nell Hodgson Woodruff School of Nursing, Emory UniversityVerifierad e-postadress på emory.edu
Följ
John R. Howell
Assistant Professor of Marketing, Brigham Young University
Verifierad e-postadress på byu.edu