Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Lars BinckebanckPräsident, Hamburger Fern-HochschuleVerifierad e-postadress på hamburger-fh.de
- Holger J. SchmidtProfessor of Marketing, Koblenz University of Applied SciencesVerifierad e-postadress på hs-koblenz.de
- Jörg HenselerProfessor, University of Twente, Enschede, NL; and NOVA IMS, Universidade Nova de Lisboa, PTVerifierad e-postadress på utwente.nl
- Heiner EvanschitzkyAlliance Manchester Business School, The University of ManchesterVerifierad e-postadress på manchester.ac.uk
- Mats UrdeAssociate Professor, Lund University School of Economics and ManagementVerifierad e-postadress på fek.lu.se
- j scott armstrongThe Wharton School, University of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- Florian LückenbachKoblenz University of Applied ScinecesVerifierad e-postadress på hs-koblenz.de
- Bahar CeritogluMarmara Üniversitesi Pazarlama DoçentiVerifierad e-postadress på marmara.edu.tr
- Martin EisendEuropean University ViadrinaVerifierad e-postadress på europa-uni.de
- Prof. Dr. Andreas HesseKoblenz University of Applied SciencesVerifierad e-postadress på andreashesse.de
- Stuart RoperProfessor of Marketing, Newcastle Business School, Northumbria UniversityVerifierad e-postadress på northumbria.ac.uk
- Jochen KochProfessor for Management and Organization, European University ViadrinaVerifierad e-postadress på europa-uni.de
- Andreas StrebingerAssociate Professor of MarketingVerifierad e-postadress på yorku.ca
- Karsten KilianProfessor für Marken- und Medienmanagement, Hochschule Würzburg-SchweinfurtVerifierad e-postadress på markenlexikon.com
- GÜLPINAR KELEMCIProfessor der Marketing, Marmara UniversityVerifierad e-postadress på marmara.edu.tr
- Roland M. MuellerProfessor at Berlin School of Economics and Law, and Guest Professor at Twente UniversityVerifierad e-postadress på hwr-berlin.de