Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Ilse (Niemann) StruwegUniversity of JohannesburgVerifierad e-postadress på uj.ac.za
- Anske GroblerEmeritus Professor of Marketing Communication, University of PretoriaVerifierad e-postadress på up.ac.za
- Adele BerndtAssociate Professor, Jönköping International Business SchoolVerifierad e-postadress på ju.se
- HB KlopperDa Vinci InstituteVerifierad e-postadress på davinci.ac.za
- Karen CorbishleyDPhil: Management Science (Marketing), Durban University of TechnologyVerifierad e-postadress på dut.ac.za
- Roger MasonDurban University of TechnologyVerifierad e-postadress på dut.ac.za
- Siphelo NgcwanguDoctor of Sociology University of JohannesburgVerifierad e-postadress på uj.ac.za
- Thomas DobbelsteinProfessor Baden-Württemberg Cooperative State University & hon Prof. Durban University of TechnologyVerifierad e-postadress på cr42.de
- Michael B GoodmanProfessor of Corporate Communication, Baruch College, CUNYVerifierad e-postadress på baruch.cuny.edu
- Lida HoltzhausenAssociate Professor, North-West UniversityVerifierad e-postadress på nwu.ac.za
- ANETTE DEGENAARLecturer North West UniversityVerifierad e-postadress på g.nwu.ac.za
Följ
Prof Corne Meintjes
Associate Professor, University of Johannesburg
Verifierad e-postadress på uj.ac.za - Startsida