Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla6 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Ingrid OlsonThaddeus Bolton Professor of Psychology and Neuroscience,Temple UniversityVerifierad e-postadress på temple.edu
- Vinod VenkatramanFox School of Business, Temple UniversityVerifierad e-postadress på temple.edu
- Russell S. WinerProfessor of Marketing, New York UniversityVerifierad e-postadress på stern.nyu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolVerifierad e-postadress på anderson.ucla.edu
- Donna HoffmanThe George Washington University School of BusinessVerifierad e-postadress på gwu.edu
- Thomas P NovakThe George Washington UniversityVerifierad e-postadress på gwu.edu
- Nora S. NewcombeProfessor of Psychology, Temple UniversityVerifierad e-postadress på temple.edu
- Jason CheinProfessor of Psychology, Temple UniversityVerifierad e-postadress på temple.edu
- Eric J. JohnsonNorman Eig Professor of Business, Columbia Business School, Columbia UniversityVerifierad e-postadress på columbia.edu