Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Stephan HennebergChair Professor of Marketing & Strategy, Head of the Marketing DepartmentVerifierad e-postadress på qmul.ac.uk
- Peter NaudéProfessor of Marketing, Manchester Business SchoolVerifierad e-postadress på manchester.ac.uk
- Zhaleh Najafi-TavaniAssociate Professor of Marketing, University of LeedsVerifierad e-postadress på leeds.ac.uk
- Maciej MitręgaChair professor in the management committee at University of Economics in KatowiceVerifierad e-postadress på ue.katowice.pl
- Vita KadileAssistant Professor (Lecturer) in Marketing, Leeds University Business School, University of LeedsVerifierad e-postadress på leeds.ac.uk
- Matthew J. RobsonCardiff UniversityVerifierad e-postadress på cardiff.ac.uk
- Sebastian ForkmannUniversity of AlabamaVerifierad e-postadress på ua.edu
- Alexander LeischnigTU FreibergVerifierad e-postadress på bwl.tu-freiberg.de
- Ulf AnderssonProfessor, Mälardalen University and Adjunct Professor, BI Norwegian Business SchoolVerifierad e-postadress på mdu.se
- Axèle GiroudProfessor of International Business, Alliance Manchester Business SchoolVerifierad e-postadress på manchester.ac.uk
- jawed siddiqiVerifierad e-postadress på shu.ac.uk
- Robert P. Ormrod Ph.DExternal Lecturer, Aarhus UniversityVerifierad e-postadress på mgmt.au.dk
- Eric Shiu, Eric CC Shiu, Eric C C Shiu,...University of BirminghamVerifierad e-postadress på bham.ac.uk
Följ