Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityVerifierad e-postadress på duke.edu
- Jennifer AakerGeneral Atlantic Professor, Stanford UniversityVerifierad e-postadress på stanford.edu
- John Wesley HutchinsonProfessor of Marketing, Wharton School, University of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- Tanya L. ChartrandDuke UniversityVerifierad e-postadress på duke.edu
- Dr Suresh RamanathanDean & Principal, Great Lakes Institute of ManagementVerifierad e-postadress på greatlakes.edu.in
- Eric SpangenbergPaul Merage School of Business, University of California IrvineVerifierad e-postadress på uci.edu
- Anirban MukhopadhyayProfessor of Marketing and Behavioural Science, Bayes Business School, City, University of LondonVerifierad e-postadress på city.ac.uk
- Joseph NunesUniversity of Southern CaliforniaVerifierad e-postadress på marshall.usc.edu
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- Yimin ChengSenior Lecturer (Associate Professor) in Marketing, Monash UniversityVerifierad e-postadress på monash.edu
- Jennifer EscalasOwen Graduate School of Managment, Vanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- David SchweidelGoizueta Business School, Emory UniversityVerifierad e-postadress på emory.edu
Följ
Patti Williams
Wharton School, University of Pennsylvania
Verifierad e-postadress på wharton.upenn.edu - Startsida