Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla15 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Vivien Hodgsonprofessor of networked management learning, Lancaster UniversityVerifierad e-postadress på lancaster.ac.uk
- Peter GoodyearThe University of SydneyVerifierad e-postadress på sydney.edu.au
- Anesa HoseinAssociate Professor in Higher Education, University of SurreyVerifierad e-postadress på surrey.ac.uk
- Maarten de LaatCo-director Centre for Change and Complexity in Learning (C3L), University of South AustraliaVerifierad e-postadress på unisa.edu.au
- Thomas RybergProfessor, Aalborg UniversityVerifierad e-postadress på hum.aau.dk
- Kate ThompsonQueensland University of TechnologyVerifierad e-postadress på qut.edu.au
- Maria ZeniosUCLan CyprusVerifierad e-postadress på uclan.ac.uk
- Gregor KennedyThe University of MelbourneVerifierad e-postadress på unimelb.edu.au
- Agnes Kukulska-HulmeProfessor of Learning Technology and Communication, The Open UniversityVerifierad e-postadress på open.ac.uk
- Niall SclaterUniversity of AmsterdamVerifierad e-postadress på sclater.com
- Caroline HaythornthwaiteProfessor, School of Information Studies, Syracuse UniversityVerifierad e-postadress på syr.edu
- Doug ClowIndependent ScholarVerifierad e-postadress på dougclow.org
- Peter B. SloepProfessor emeritus of Technology Enhanced LearningVerifierad e-postadress på ou.nl
Följ
Chris Jones
Emeritus Professor of Research in Educational Technology, Liverpool John Moores University
Verifierad e-postadress på ljmu.ac.uk