Skapa en profil
Medförfattare
- Erik Jan HultinkProfessor of New Product Marketing, Delft University of Technology, The NetherlandsVerifierad e-postadress på tudelft.nl
- Paul WebleyProfessor of Economic Psychology, University of LondonVerifierad e-postadress på soas.ac.uk
- Fred LangerakProfessor of Product Development and Management, Eindhoven University of TechnologyVerifierad e-postadress på tue.nl
- Rudy MoenaertVerifierad e-postadress på tias.edu
- Theo Verhallenhoogleraar marketing, Tilburg UniversityVerifierad e-postadress på uvt.nl
- jan schoormansVerifierad e-postadress på tudelft.nl
- Rik PietersTilburg UniversityVerifierad e-postadress på uvt.nl
- Luk Van LangenhoveIES VUB - BSoG VUBVerifierad e-postadress på vub.be
- John ScholzEppes Professor of Political Science, Florida State UniversityVerifierad e-postadress på fsu.edu
- Gerrit AntonidesProfessor of Economics of Consumers and Households, Wageningen UniversityVerifierad e-postadress på wur.nl
- Jack van der VeenHoogleraar Supply Chain Management, NyenrodeVerifierad e-postadress på nyenrode.nl
- B. Joseph Pine IIStrategic Horizons LLPVerifierad e-postadress på StrategicHorizons.com
- Maggie GeuensProfessor Marketing, Ghent UniversityVerifierad e-postadress på ugent.be
- Désirée van GorpProfessor International BusinessVerifierad e-postadress på nyenrode.nl
Följ
Henry Robben
Professor of Marketing, Nyenrode Business University
Verifierad e-postadress på nyenrode.nl - Startsida