Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Visa alla
Alla
Sedan 2019
Citat
183
102
h-index
3
2
i10-index
1
1
0
26
13
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
5
14
9
17
11
14
23
25
19
17
16
2
Följ
Leonie Wiemeyer
University of Bremen
Verifierad e-postadress på uni-bremen.de -
Startsida
linguistics
morphology
learner corpus research
corpus linguistics
academic writing
Artiklar
Citeras av
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
The Inverted Classroom Model
J Handke, N Kiesler, L Wiemeyer
AMC 10, 12
, 2012
171
*
2012
Social media in EFL teaching: Promoting (oral) communication skills in complex competency tasks
L Wiemeyer, S Zeaiter
Dutch Journal of Applied Linguistics 4 (2), 193-211
, 2015
8
2015
Clicker-Happy: Audience Response Systems as an Interface between Pre-Class Preparation and In-Class Session
L Wiemeyer
Handke, Jürgen/Kiesler, Nathalie/Wiemeyer, Leonie (eds.) (2013): The …
, 2013
4
2013
Social media in the foreign language classroom: Promoting oral communication skills online
EM Großkurth, L Wiemeyer, S Zeaiter
2014
Paraphrasen in den Texten deutschsprachiger Englischlerner: Entwicklung von Intertextualität und bildungssprachlicher Kompetenz im Schreiben in der Fremdsprache
BA Güldenring, L Wiemeyer
2014
The Inverted Classroom Model: The 2nd German ICM-Conference–Proceedings
J Handke, N Kiesler, L Wiemeyer
Walter de Gruyter
, 2013
2013
Intertextuality in second language writing: Source use and paraphrasing in academic learner English
L Wiemeyer
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–7
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen