Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Jennifer AakerGeneral Atlantic Professor, Stanford UniversityVerifierad e-postadress på stanford.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolVerifierad e-postadress på anderson.ucla.edu
- Kathleen D. VohsVerifierad e-postadress på umn.edu
- Amit BhattacharjeeAssociate Professor of Marketing, University of Colorado BoulderVerifierad e-postadress på colorado.edu
- Hengchen DaiAssociate Professor of Management and Organizations, Anderson School of Management, UCLAVerifierad e-postadress på anderson.ucla.edu
- Jordan EtkinAssociate Professor of Marketing, Duke UniversityVerifierad e-postadress på duke.edu
- Melanie RuddUniversity of HoustonVerifierad e-postadress på bauer.uh.edu
- Joel HuberAlan D. Schwartz Emeritus Professor of Marketing Duke UniversityVerifierad e-postadress på duke.edu
- Ashley WhillansAssistant ProfessorVerifierad e-postadress på hbs.edu
- baba shivProfessor of Marketing, Stanford UniversityVerifierad e-postadress på stanford.edu
- Kelly Goldsmith, Ph.D.Owen Graduate School of Management | Vanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu