Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla6 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Franzis PreckelPsychologie, FB I - Universität TrierVerifierad e-postadress på uni-trier.de
- Martin BrunnerProfessor for Quantitative Methods in Educational Research, University of PotsdamVerifierad e-postadress på uni-potsdam.de
- Oliver LüdtkeIPN - Leibniz Institute for Science and Mathematics EducationVerifierad e-postadress på ipn.uni-kiel.de
- Julia KretschmannUniversität PotsdamVerifierad e-postadress på uni-potsdam.de
- Larry V. HedgesNorthwestern UniveristyVerifierad e-postadress på northwestern.edu
- Svenja MatheisUniversity of Koblenz-LandauVerifierad e-postadress på uni-landau.de
- Leonie KronborgSenior Lecturer, Monash UniversityVerifierad e-postadress på monash.edu
- Elisa OppermannUniversity of LeipzigVerifierad e-postadress på uni-leipzig.de
- Tanja Gabriele BaudsonVinzenz Pallotti UniversityVerifierad e-postadress på vp-uni.de
- Vsevolod ScherrerPsychology - Trier UniversityVerifierad e-postadress på uni-trier.de
- Isabelle SchmidtSenior Researcher, GESISVerifierad e-postadress på gesis.org
- Jacquelynne Sue EcclesUniversity of California, Irvine and Australian Catholic UniversityVerifierad e-postadress på uci.edu
- Kevin MillerProfessor of Education and Psychology, University of MichiganVerifierad e-postadress på umich.edu
- Kai CortinaProfessor of Psychology, University of MichiganVerifierad e-postadress på umich.edu
- Manfred SchmittUniversity of Koblenz-LandauVerifierad e-postadress på uni-landau.de