Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla5 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Gerald HäublProfessor of Marketing & Behavioral Science, University of AlbertaVerifierad e-postadress på ualberta.ca
- Remi TrudelAssociate Professor of Marketing, Boston UniversityVerifierad e-postadress på bu.edu
- Theodore J. NoseworthyProfessor of Marketing, Schulich School of BusinessVerifierad e-postadress på schulich.yorku.ca
- Adam FinnEmeritus Professor of Marketing, University of AlbertaVerifierad e-postadress på ualberta.ca
- Steven BellmanProfessor, University of South AustraliaVerifierad e-postadress på marketingscience.info
- Valerie TriftsProfessor of Marketing, Dalhousie UniversityVerifierad e-postadress på dal.ca
- Yany GregoireHEC MontrealVerifierad e-postadress på hec.ca
- Robert J FisherUniversity of AlbertaVerifierad e-postadress på ualberta.ca
- Benedict DellaertProfessor of Marketing, Erasmus School of Economics, Erasmus University RotterdamVerifierad e-postadress på ese.eur.nl
- Gary KarnsSeattle Pacific UniversityVerifierad e-postadress på spu.edu
- Norman R. BrownUniversity of AlbertaVerifierad e-postadress på ualberta.ca
- Mark VandenboschIvey Business SchoolVerifierad e-postadress på ivey.uwo.ca
- Valerie TriftsAssociate Professor of Marketing, Dalhousie UniversityVerifierad e-postadress på dal.ca
Följ
Kyle Murray
Professor of Marketing, University of Alberta
Verifierad e-postadress på ualberta.ca - Startsida