Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Fuhito KojimaAssociate Professor of Economics, Stanford UniversityVerifierad e-postadress på stanford.edu
- Attila AmbrusProfessor of Economics, Duke UniversityVerifierad e-postadress på duke.edu
- Takuo SugayaStanford GSBVerifierad e-postadress på stanford.edu
- Eduardo M. AzevedoProfessor, WhartonVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- Michihiro KandoriProfessor of Economics, The University of TokyoVerifierad e-postadress på e.u-tokyo.ac.jp
- Drew FudenbergMITVerifierad e-postadress på MIT.edu
- Ryota IijimaYale UniversityVerifierad e-postadress på yale.edu
- Riccardo CalcagnoPolytechnic University of TurinVerifierad e-postadress på polito.it
- Stefano LOVOHEC, ParisVerifierad e-postadress på hec.fr
- Aniko ÖryCarnegie Mellon UniversityVerifierad e-postadress på andrew.cmu.edu
- Satoshi FukudaAssistant Professor, Department of Decision Sciences - Bocconi University, IGIERVerifierad e-postadress på unibocconi.it
- Scott Duke KominersProfessor, Harvard Business School & Department of Economics, HarvardVerifierad e-postadress på fas.harvard.edu
- Yuhta IshiiPennsylvania State UniversityVerifierad e-postadress på psu.edu
- Daisuke HIRATAHitotsubashi UniversityVerifierad e-postadress på fas.harvard.edu
- Sofia MoroniReseach scholar and lecturer at Princeton UniversityVerifierad e-postadress på princeton.edu
Följ
Yuichiro Kamada
Associate Professor of Marketing, University of California, Berkeley
Verifierad e-postadress på haas.berkeley.edu - Startsida