Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Alla
Sedan 2019
Citat
13
11
h-index
2
2
i10-index
0
0
0
6
3
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
1
1
3
6
1
Medförfattare
Parlo Singh
Professor, School of Education and Professional Studies, Griffith University
Verifierad e-postadress på griffith.edu.au
Följ
Nina Ginsberg
Griffith University
Verifierad e-postadress på griffith.edu.au -
Startsida
Education
Gender
Community
Bicycles
Mobility
Artiklar
Citeras av
Medförfattare
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
Editorial introduction: geography and collective memories through art
LR Castro, K Barry, D Bhattacharya, B Pini, C Boyd, D Ben, C Bayes, ...
Australian Geographer, 1-19
, 2022
5
2022
Determining the context of an international development project
N Ginsberg
The Journal of Developing Areas 50 (5), 431-442
, 2016
5
2016
Using velo-onto-epistemology to reimagine the candidate-supervisor-relationship
N Ginsberg, S Lennon
Teaching in Higher Education, 1-16
, 2023
1
2023
Encountering the Return
N Ginsberg
Journal of Narrative Politics
, 2020
1
2020
Consultants and consultancy: the case of Education
N Ginsberg, P Singh
Journal of Education Policy, 1-2
, 2018
1
2018
Identitifying and communicating context driven considerations for international development projects.
N Ginsberg
Proceedings of the Asia Pacific Conference on Business and Social Sciences …
, 2015
2015
Increasing student satisfaction and engagement with assessments: What emerges when students develop their own assessments.
N Ginsberg
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–7
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen