Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Dr. Bang NguyenRetired Professor of Marketing, PhD (Oxford Brookes University)Verifierad e-postadress på oxfordbrookes.net
- Alexander BremUniversität Stuttgart, Syddansk UniversitetVerifierad e-postadress på eni.uni-stuttgart.de
- Barry J. BabinPhil B. Hardin Professor of Marketing, University of MississippiVerifierad e-postadress på bus.olemiss.edu
- Marc HerzK'UPVerifierad e-postadress på zweiherz.com
- Brian A. Vander ScheeClinical Associate Professor of Marketing, Indiana University, Kelley School of BusinessVerifierad e-postadress på iu.edu
- Nadine KammerlanderProfessor of Family Business, WHU - Otto Beisheim School of ManagementVerifierad e-postadress på whu.edu
- Bodo B SchlegelmilchProfessor Emeritus; WU Vienna University of Economics and BusinessVerifierad e-postadress på wu.ac.at
- Philipp Spreerelaboratum GmbH (Munich / Hamburg)Verifierad e-postadress på elaboratum.de
- Gunnar MauDHGS German University of Health and SportVerifierad e-postadress på dhgs-hochschule.de
- Kirsten MrkwickaInstitute of Marketing, University of St.GallenVerifierad e-postadress på unisg.ch