Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Barry J. BabinPhil B. Hardin Professor of Marketing, University of MississippiVerifierad e-postadress på bus.olemiss.edu
- Elizabeth (Stickel) MintonUniversity of WyomingVerifierad e-postadress på uwyo.edu
- Steve ChartersSchool of Wine and Spirits Business, Univ. Bourgogne Franche-Comté, BSBVerifierad e-postadress på bsb-education.com
- Beverly TylerVirginia TechVerifierad e-postadress på vt.edu
- Karin BeukelAssistant Professor, Unit for Innovation, Entrepreneurship and Business Management, Copenhagen UniversityVerifierad e-postadress på ifro.ku.dk
- C h r i s W i l l i a m sESSCA School of ManagementVerifierad e-postadress på essca.fr
- Antonia MantonakisGoodman School of Business, Brock UniversityVerifierad e-postadress på brocku.ca
- Brooke LahnemanAssistant Professor of Management, Montana State UniversityVerifierad e-postadress på montana.edu
- Lynn KahleProfessor of Marketing, University of OregonVerifierad e-postadress på uoregon.edu
- Jennifer Smith MaguireSheffield Business School, Sheffield Hallam UniversityVerifierad e-postadress på shu.ac.uk
Följ
Nathalie Spielmann
Professor of Marketing, Director MSc Wine & Gastronomy, NEOMA Business School
Verifierad e-postadress på neoma-bs.fr