Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla3 artiklar
3 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Anat ZoharHebrew University of JerusalemVerifierad e-postadress på mail.huji.ac.il
- Clark A. ChinnProfessor of Education, Rutgers UniversityVerifierad e-postadress på gse.rutgers.edu
- Ravit Golan DuncanProfessor Learning Sciences and Science Education, Rutgers UniversityVerifierad e-postadress på gse.rutgers.edu
- Yoram EshetThe Open University of Israel, Dep. of Education & PsychologyVerifierad e-postadress på openu.ac.il
- Ina Blau, PhDProfessor (Full) of Educational Technology & CyberPsychology, The Open University of IsraelVerifierad e-postadress på openu.ac.il
- Michael WeinstockBen-Gurion University of the NegevVerifierad e-postadress på bgu.ac.il
- Fayez AbedUniversity of HaifaVerifierad e-postadress på edtech.haifa.ac.il
- Eva ThommUniversität ErfurtVerifierad e-postadress på uni-erfurt.de
- Dani Ben-ZviProfessor of Statistics Education and Educational Technology, University of Haifa, IsraelVerifierad e-postadress på edtech.haifa.ac.il
- Ibtisam Ka'adanStudent at University of Haifa, Faculty of Education, Department of Learning and InstructionalVerifierad e-postadress på edtech.haifa.ac.il
- Helge I StromsoProfessor of Education, University of osloVerifierad e-postadress på ped.uio.no
- Rainer BrommeUniversität Münster, Institut für PsychologieVerifierad e-postadress på uni-muenster.de
- Daphne RabanAssociate Professor, School of Business Administration, University of HaifaVerifierad e-postadress på univ.haifa.ac.il
- Gideon DishonBen Gurion University of the NegevVerifierad e-postadress på bgu.ac.il
Följ
Sarit Barzilai
University of Haifa, Faculty of Education, Department of Learning and Instructional Sciences
Verifierad e-postadress på edtech.haifa.ac.il - Startsida