Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- John DunloskyKent State UniversityVerifierad e-postadress på kent.edu
- Benjamin D. EnglandResearch Associate, NSC and Adjunct Professor, American UniversityVerifierad e-postadress på missouriwestern.edu
- Janet MetcalfeColumbia UniversityVerifierad e-postadress på columbia.edu
- Katherine A. RawsonProfessor of Psychological Sciences, Kent State UniversityVerifierad e-postadress på kent.edu
- Kenneth G. DeMarreeAssociate Professor of Psychology, University at BuffaloVerifierad e-postadress på buffalo.edu
- Tyler Davisformer student/post doc @ UT AustinVerifierad e-postadress på mail.utexas.edu
- Carlee DeYoungTexas Tech UniversityVerifierad e-postadress på ttu.edu
- Neil SchwartzProfessor of PsychologyVerifierad e-postadress på csuchico.edu
- Susanne NarcissPsychologie des Lehrens und Lernens, Technische Universität DresdenVerifierad e-postadress på tu-dresden.de
- Robert ArielVirginia Wesleyan UniversityVerifierad e-postadress på vwu.edu
- Francesca R. OrtegrenUniversity of Southern IndianaVerifierad e-postadress på usi.edu
- Christopher HertzogProfessor of Psychology, Georgia Institute of TechnologyVerifierad e-postadress på psych.gatech.edu
- Eric WaldenWetherbe Professor of Information Systems and Decision Science, Texas Tech UniversityVerifierad e-postadress på ericwalden.net
- Sean R. O'BryanBrown UniversityVerifierad e-postadress på brown.edu
- Mark LaCourUniversity of Louisiana at LafayetteVerifierad e-postadress på louisiana.edu