Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Alla
Sedan 2019
Citat
7
7
h-index
1
1
i10-index
0
0
0
4
2
2019
2020
2021
2022
2023
1
1
3
2
Medförfattare
Michelle Peters
University of Houston - Clear Lake
Verifierad e-postadress på uhcl.edu
Jana Willis
University of Houston-Clear Lake
Verifierad e-postadress på uhcl.edu
Aleshia Hayes
University of North Texas
Verifierad e-postadress på unt.edu
Diane M. Collins
University of Texas Medical Branch
Verifierad e-postadress på utmb.edu
Följ
P S Wieland
Andra namn
Patience Wieland, Sibby Wieland, Patience S. Wieland
University of North Texas
Verifierad e-postadress på my.unt.edu
clinical learning
games
extended reality
podcasting
narrative media
Artiklar
Citeras av
Medförfattare
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
Examining the impact of modality and learning style preferences on recall of psychiatric nursing and pharmacology terms
PS Wieland, J Willis, ML Peters, RS O'Toole
Nurse education today 66, 130-134
, 2018
4
2018
A surprising navigation: The emergence of the LODEStone model for specialized
PS Wieland, D del Pino Kloques
International Journal on E-Learning 21 (1), 79-88
, 2022
1
*
2022
Decentralized MTurk research during the 2020-2021 pandemic: A means for students and emerging faculty to pilot novel studies, and learn research best practices
PS Wieland, A Hayes
Proceedings of SITE Interactive Conference, 290-294.
, 2021
1
2021
Online course teaching & building rubric (OCTBR)
PS Wieland, D del Pino Kloques
1
2015
Poster Presentations Abstracts, 26th Annual Meeting of the International Association of Medical Science Educators, June 4–7, 2022
Medical Science Educator 32 (Supplement 1), 23-123
, 2022
2022
Learning a technical language: The modality effect in nursing students' retention of new vocabulary
PS Wieland
University of Houston-Clear Lake
, 2014
2014
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–6
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen