Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Kesten C GreenUniversity of South Australia; UniSA Business; Ehrenberg-Bass Institute; Monash UniversityVerifierad e-postadress på unisa.edu.au
- Fred CollopyWeatherhead School of Management, Case Western Reserve UniversityVerifierad e-postadress på case.edu
- Andreas GraefeProfessor, Business School, Macromedia UniversityVerifierad e-postadress på macromedia.de
- Roderick J. BrodieDepartment of Marketing University of Auckland Business SchoolVerifierad e-postadress på auckland.ac.nz
- Heiner EvanschitzkyAlliance Manchester Business School, The University of ManchesterVerifierad e-postadress på manchester.ac.uk
- Malcolm WrightProfessor of Marketing, Massey UniversityVerifierad e-postadress på massey.ac.nz
- Shelby McIntyreProfessor of Marketing, Santa Clara UniveristyVerifierad e-postadress på scu.edu
- Ruth Pagell; RA Pagell; Ruth A. PagellEmeritus Faculty , Emory UniversityVerifierad e-postadress på emory.edu
- Erin AndersonProfessor of MarketingVerifierad e-postadress på INSEAD.edu
Följ
j scott armstrong
The Wharton School, University of Pennsylvania
Verifierad e-postadress på wharton.upenn.edu - Startsida