Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla21 artiklar
2 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Philip D ParkerInstitute of Positive Psychology and Education - Australian Catholic UniversityVerifierad e-postadress på acu.edu.au
- Jiesi GuoPhD, Australian Catholics UniversityVerifierad e-postadress på acu.edu.au
- Olga Kunina-HabenichtTechnische Universität DortmundVerifierad e-postadress på tu-dortmund.de
- Reinhard PekrunUniversity of Essex; Australian Catholic University; University of MunichVerifierad e-postadress på essex.ac.uk
- Ewald TerhartProfessor für Schulpädagogik und Allgemeine Didaktik, Universität MünsterVerifierad e-postadress på uni-muenster.de
- Prof. Dr. Tina SeidelProfessor for Educational Psychology, School of Social Sciences and Technology, TUMVerifierad e-postadress på tum.de
- Kou MurayamaUniversity of TübingenVerifierad e-postadress på orion.ocn.ne.jp
- Rhonda G. CravenAustralian Catholic UniversityVerifierad e-postadress på acu.edu.au
- Roberto H ParadaAssociate Professor Adolescent Development, Western Sydney University: AustraliaVerifierad e-postadress på westernsydney.edu.au
- Adel S. AbduljabbarKing Saud UniversityVerifierad e-postadress på ksu.edu.sa
- Andrew J MartinUniversity of New South Wales (UNSW)Verifierad e-postadress på unsw.edu.au
Följ
Theresa Dicke
Institute for Positive Psuchology and Education, Australian Catholic University
Verifierad e-postadress på acu.edu.au