Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla3 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Toni MorenoHarvard Business SchoolVerifierad e-postadress på hbs.edu
- Santiago GallinoThe Wharton School, University of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- Jeonghye ChoiProfessor of Marketing, Yonsei UniversityVerifierad e-postadress på yonsei.ac.kr
- v padmanabhanINSEADVerifierad e-postadress på insead.edu
- Daniel CorstenProfessor of Operations, IE Business SchoolVerifierad e-postadress på ie.edu
- George KnoxAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityVerifierad e-postadress på tilburguniversity.edu
- Christopher S TangUCLA Distinguished Professor and Edward W. Carter Professor of Business AdministrationVerifierad e-postadress på anderson.ucla.edu
- Teck-Hua HoDistinguished University Professor, Nanyang Technological UniversityVerifierad e-postadress på ntu.edu.sg
- Randolph E. BucklinProfessor of Marketing, Emeritus, UCLA Anderson School, Los Angeles, CAVerifierad e-postadress på anderson.ucla.edu
- Olivier LedoitSenior Research Associate, Department of Economics, University of ZurichVerifierad e-postadress på econ.uzh.ch
- Michael WolfUniversity of ZurichVerifierad e-postadress på econ.uzh.ch