Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla9 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Gavin PriceUniversity of ExeterVerifierad e-postadress på exeter.ac.uk
- Eric D. WilkeyVanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- Kang Hao CheongNanyang Technological UniversityVerifierad e-postadress på ntu.edu.sg
- Lisa K. FazioAssociate Professor, Psychology and Human Development, Vanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- Laurie CuttingVanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- Lee Ngan HoeNational Institute of Education, Nanyang Technological UniversityVerifierad e-postadress på nie.edu.sg
- Benjamin N ConradVanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- Annett SchirmerLeopold-Franzens Universität InnsbruckVerifierad e-postadress på uibk.ac.at
- Nicolas EscoffierNeuroLandscapeVerifierad e-postadress på nicolasescoffier.com
- Courtney PollackVerifierad e-postadress på post.harvard.edu
- Joel Weijia LaiResearch Fellow, Nanyang Technological UniversityVerifierad e-postadress på ntu.edu.sg
- Rebecca MerkleyCarleton UniversityVerifierad e-postadress på carleton.ca
- Daniel AnsariProfessor, Department of Psychology & Faculty of Education, University of Western OntarioVerifierad e-postadress på uwo.ca
- Clair (Min Kyung) HongVanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- Raunak PillaiGraduate Student, Vanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- Abbey M. LoehrResearch Director, Institute for School Partnership, Washington University in St. LouisVerifierad e-postadress på wustl.edu
- Bethany Rittle-JohnsonProfessor of Psychology, Vanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- Fu Yu KwokMacquarie UniversityVerifierad e-postadress på mq.edu.au