Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Allard VAN RIELFull Professor of Marketing, Hasselt UniversityVerifierad e-postadress på uhasselt.be
- Ingrid PoncinProfesseur Marketing , UCL - LSMVerifierad e-postadress på uclouvain-mons.be
- Thomas LeclercqAssociate Professor, IESEG School of ManagementVerifierad e-postadress på ieseg.fr
- Zuzana Sasovovaassociate professor, Vrije Universiteit AmsterdamVerifierad e-postadress på vu.nl
- Dominik MahrProfessor for Digital Innovation and MarketingVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
- Janjaap SemeijnProfessor of Supply Chain Management, Maastricht UniversityVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
- Linda D. HollebeekSunway University, Vilnius University, TalTech, Umea University, Lund University, U. of JohannesburgVerifierad e-postadress på sunway.edu.my
- Tor W. AndreassenNHH Norwegian School of EconomicsVerifierad e-postadress på nhh.no
- Naveen DonthuGeorgia State UniversityVerifierad e-postadress på gsu.edu
- Vera BlazevicAssociate Professor of Marketing, Radboud UniversityVerifierad e-postadress på fm.ru.nl
- Timothy KeininghamJ. Donald Kennedy Endowed Chair in E-Commerce, St. John's UniversityVerifierad e-postadress på stjohns.edu
- Roland T. RustU. of MarylandVerifierad e-postadress på rhsmith.umd.edu
- Linda AlkireAssociate Professor of Marketing and the Brandon Dee Roberts Excellence Professor at Texas StateVerifierad e-postadress på txstate.edu
- Sanjit K. RoyProfessor of Marketing and Service Science, Edith Cowan UniversityVerifierad e-postadress på ecu.edu.au
- Kelly HewettUniversity of TennesseeVerifierad e-postadress på utk.edu