Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Visa alla
Alla
Sedan 2019
Citat
45
17
h-index
3
2
i10-index
1
1
0
6
3
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2
1
5
6
4
1
4
4
1
4
6
3
1
2
Följ
Jean-Michel Balasque
Associate Professor, Galatasaray University, Istanbul
Verifierad e-postadress på gsu.edu.tr
Marketing
Artiklar
Citeras av
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
Detection and interpretation of communities in complex networks: Practical methods and application
V Labatut, JM Balasque
Computational social networks: Tools, perspectives and applications, 81-113
, 2012
31
2012
Informative value of individual and relational data compared through business-oriented community detection
V Labatut, JM Balasque
The influence of technology on social network analysis and mining, 303-330
, 2012
7
2012
Business-Oriented Analysis of a Social Network of University Students: Informative Value of Individual and Relational Data Compared through Group Detection
V Labatut, JM Balasque
2010 International Conference on Advances in Social Networks Analysis and …
, 2010
3
2010
Contribution ā l'analyse de l'influence de l'image de l'entreprise fournisseur sur la formation des préférences en milieu industriel
JM Balasque
2
2005
Représentations sociales de la publicité: résultats et perspectives d'une étude comparative.
JM Poussard, JM Balasque
Ileti-s-im
, 2009
1
2009
Représentations sociales de la publicité: résultats et perspectives d'une étude comparative
J Minibas-Poussard, JM Balasque
İleti-ş-im: Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi, 283-300
, 2009
1
2009
Valeur informative supplémentaire apportée par l'analyse des réseaux sociaux
JM Balasque, V Labatut
Université Galatasaray
, 2010
2010
Image du fournisseur industriel et préférence individuelle pour son offre: cadre conceptuel
JM BALASQUE
Valeur informative supplémentaire apportée par l’analyse des réseaux so-ciaux: premiers enseignements d’une étude au sein d’une population étu-diante
JM Balasque, V Labatut
Université Galatasaray
JM Balasque, V Labatut
Représentations sociales de la publicité: résultats et perspectives d’une étude comparative
JM BALASQUE
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–11
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen