Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla7 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Uri SimonsohnProfessor of Behavioral Science, ESADEVerifierad e-postadress på esade.edu
- Joseph SimmonsUniversity of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- Jeff GalakAssociate Professor of Marketing and, by courtesy, Social and Decision ScienceVerifierad e-postadress på cmu.edu
- Minah H. JungNew York UniversityVerifierad e-postadress på stern.nyu.edu
- Tom MeyvisNew York University, Stern School of BusinessVerifierad e-postadress på stern.nyu.edu
- David ShermanDepartment of Psychological and Brain Sciences, UCSBVerifierad e-postadress på psych.ucsb.edu
- Hannah PerfectoAssistant Professor of Marketing, Washington University in St. LouisVerifierad e-postadress på wustl.edu
- Michael O'DonnellUniversity of California, BerkeleyVerifierad e-postadress på berkeley.edu
- Robyn LeBoeufProfessor of Marketing, Washington UniversityVerifierad e-postadress på wustl.edu
- Alice MoonGeorgetown UniversityVerifierad e-postadress på georgetown.edu
- Shane FrederickProfessor of Marketing Yale School of ManagementVerifierad e-postadress på yale.edu
Följ
Leif D. Nelson
Professor of Business Administration and Marketing
Verifierad e-postadress på haas.berkeley.edu