Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Alla
Sedan 2019
Citat
27
27
h-index
1
1
i10-index
1
1
0
16
8
2022
2023
2024
7
15
5
Medförfattare
Kenneth Shores
Assistant Professor School of Education; Biden School of Public Policy & Administration, by courtesy
Verifierad e-postadress på udel.edu
Florence Xiaotao Ran
University of Delaware
Verifierad e-postadress på udel.edu
Följ
Hojung Lee
University of Delaware
, Ph.D. Student in Education and Social Policy
Verifierad e-postadress på udel.edu
Education Policy
Educational Inequality
Economics of Education
Causal Inference
Artiklar
Citeras av
Medförfattare
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
The distribution of school resources in the United States: A comparative analysis across levels of governance, student subgroups, and educational resources
H Lee, K Shores, E Williams
Peabody Journal of Education 97 (4), 395-411
, 2022
26
*
2022
Increasing Title I funds should target largest sources of school spending inequalitiesacross states
K Shores, H Lee, N Williams
Brookings Institution
, 2021
1
2021
Does Corequisite Remediation Work for Everyone? An Exploration of Heterogeneous Effects and Mechanisms
F Ran, H Lee
SREE 2022 Conference
, 2022
2022
Expanding Title I could eliminate K-12 spending gapsif the funds are well targeted
K Shores, H Lee, N Williams
Brookings Institution
, 2021
2021
Misclassification of Career and Technical Education Concentrators: Analysis and Policy Recommendations
Y Huang, H Lee, A Lentz, K Shores
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–5
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen